بدون کت و شلوار هم می توانیم خوش تیپ به نظر برسیم

به گزارش مجله پریها، بسیاری از مردان فکر می‌کنند که برای خوش‌تیپ به‌نظر رسیدن در یک مجلس رسمی یا سرکار، باید کت و شلوار بپوشند. از طرف دیگر کت و شلوارها چندان راحت نیستند و از این گذشته معمولا قیمت زیادی هم دارند. اما چیزی که آقایان باید به آن توجه کنند این است که بدون کت و شلوار هم می‌توانند خوش تیپ به‌نظر برسند.

ما در این مقاله به شما قوانینی یاد می‌دهیم که چطور بدون پوشیدن کت و شلوار، شیک و خوش‌‌تیپ به نظر برسید.

بدون کت و شلوار هم می توانیم خوش تیپ به نظر برسیم

بدن خود را بشناسید و برای آن لباس مناسب پیدا کنید

هر مدل بدنی با یک نوع لباس سازگار است. اگر اندام عضلانی و ورزشکاری دارید، پوشیدن بالاتنه‌هایی که ماهیچه‌های شما را به نمایش می‌گذارد، می‌تواند بیشتر از کت و شلوار شما را خوش تیپ کند. در مقابل اگر پاها و اندام بسیار لاغری دارید، بهتر است از لباس‌های تنگ اجتناب کنید. اگر شکم شما بزرگ است، سعی کنید با گشاد پوشیدن در قسمت پایین‌تنه، بزرگی آن را بپوشاند.

سایت‌های فروش لباس مردانه اینترنتی معمولا مشخص می‌کنند که کدام لباس فیت تن و کدام لباس آزادتر است. با این حال نباید لباسی بخرید که از سایز شما بزرگ‌تر یا کوچک‌تر باشد. لباس انتخابی باید در سایز شما انتخاب شده، اما فیت آن متناسب با اندامتان باشد.

به فرهنگ محیطی که در آن لباس می‌پوشید احترام بگذارید

یکی از مهم‌ترین نکات کلیدی در خوش‌تیپ بودن، رعایت فرهنگ محیط است. برای مثال، اگر با جدیدترین مدلهای کت و شلوار مردانه به زمین بازی بروید و یا در یک دورهمی دوستانه حاضر شوید، خوش‌تیپ به‌نظر نخواهید رسید؛ بلکه عجیب و غیرطبیعی و حتی مسخره به نظر می‌آیید.

پس برای زمین بازی یک لباس ورزشی شیک و متناسب با اندام، برای مهمانیِ رسمی کت و شلوار، برای دورهمی دوستانه جین و پیراهن و به‌همین شکل برای مکان‌های مختلف، لباس مناسب را برگزینید تا شیک به‌نظر برسید.

هنگام پوشیدن لباس به شخصیت خود دقت کنید

شما مجبور نیستید چیزی باشید که نیستید؛ و بسیار مهم است که لباس‌هایتان بر شخصیت واقعی شما صحه بگذارد. این‌که بخواهید خوب لباس بپوشید، به این معنی نیست که باید به مد توجه زیادی داشته باشید یا از همه روندها آگاه بوده و خود را مطابق آن‌ها آراسته کنید.

ممکن است یک شلوار بگی و یک پیراهن گشاد برای یک نوجوان مناسب باشد و او را کاملا خوش‌تیپ نشان دهد؛ اما این لباس لزوما برای یک استاد دانشگاه مناسب نیست. اگر لباسی را بپوشید که با شخصیت شما سازگار نباشد، مطمئن باشید که در آن خوش‌تیپ به نظر نخواهید آمد.

خود را تبلیغ کنید و نه لباس را

خوب لباس‌پوشیدن به این معنی است که خود واقعی خود را در بهترین حالت در لباس به تصویر بکشید، نه این‌که پشت آن‌چه لباستان می‌گوید پنهان شوید. برخی از افراد فکر می‌کنند با تبدیل‌کردن خود به یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک می‌توانند شیک به‌نظر برسند.

همچنین برخی دیگر از افراد خود را پشت جمله‌های مختلف که درشت روی پیراهنشان چاپ شده، پنهان کرده و تنها لباس را برای تبلیغات جابه‌جا می‌کنند. این کار سبب می‌شود شخصیت شما تحت تاثیر قرار گرفته و خوش‌تیپی شما کاسته شود.

بین لباس اسپرت و رسمی جابه‌جا شوید

سعی کنید گاهی اسپرت بپوشید و گاهی رسمی. تغییر در لباس، می‌تواند بر جذابیت شما بیفزاید. اگر همیشه با لباس رسمی در مجامع مختلف ظاهر شوید، کمی کسل‌کننده‌ به نظر می‌رسید. اما اگر گاهی دیگران شما را با لباس اسپرت ببینند، هنگام پوشیدن کت و شلوار نظر آن‌ها را جلب می‌کنید.

تنوع در پوشیدن لباس، با رعایت معیارهای فوق، می‌تواند شما را جذاب و شیک نشان دهد.

شلوار جین را امتحان کنید

شوار جین، تقریبا برای همه افراد مناسب است. چیزی که اهمیت دارد، پیداکردن یک مدل مناسب شلوار است که با سلایق و شخصیت شما هم‌خوانی داشته باشد. یک شلوار جین می‌تواند شما را خوش‌تیپ، جذاب و در عین حال جوان نشان دهد؛ البته اگر آن را با یک پیراهن و کیف مناسب ست کنید.

پیراهن‌های مردانه کلاسیک معمولا برای پوشیدن با جین مناسب نیستند، در مقابل، یک تیشرت آستین کوتاه سه دکمه با یک کت چرمی می‌تواند تغییر زیادی در ظاهر شما ایجاد کند.

به خاطر داشته باشید هنگامی که تیپ شما اسپرت است، از یک کفش اسپرت و کیف مناسب استفاده کنید. یک کیف سامسونت برای این شیوه لباس‌پوشیدن مناسب نیست.

لباس‌های باکیفیت بپوشید

کیفیت لباس نقش بسیار مهمی در ظاهر آن دارد. ممکن است دو شلوار یا پیراهن دقیقا هم‌رنگ، هم‌مدل و هم‌سایز باشند؛ اما لباسی که کیفیت بالاتری دارد، به مراتب صاحب لباس را شیک‌تر نشان می‌دهد.

راز موفقت بسیاری از برند‌های لباس همین است؛ کیفیت بالا، دوخت خوب و برش صحیح. اگرچه می‌توانید اجناس فیک برندهای مختلف را با قیمت پایین، اما با همان مدل بخرید، اما هیچ‌کدام به اندازه لباس برند اصلی شیک نیستند. دلیل آن هم کیفیت بالای پارچه، دوخت و برش است.

البته حتما لازم نیست برای خوش‌تیپ‌بودن لباس برند بپوشید، اما به کیفیت آن‌چه به تن می‌کنید اهمیت دهید.

رنگ مناسب را انتخاب کنید

رنگ لباس‌ها بر روی پوست، چشم‌ها و موهای شما منعکس می‌شود و بسته به ویژگی‌های خاص شما، برخی از رنگ‌ها جذاب‌تر از بقیه خواهند بود. رنگ‌ها همچنین می‌توانند خلق‌و‌خوی شما را بهبود ببخشند. پوشیدن رنگ‌هایی که کمی مد روز هستند می‌توانند به شما کمک کنند امروزی به نظر برسید.

یک رنگ خوب باعث می‌شود پوست شما سالم به‌نظر برسد، نه رنگ‌پریده، لکه‌دار یا بیمار؛ چشمان شما شفاف و درخشان به‌نظر برسند؛ نه قرمز و خسته.

اگر چشمان آبی یا سبز دارید، سعی کنید یک پیراهن یا کراوات آبی بپوشید. در مقابل برخی از رنگ‌های قرمز یا قهوه‌ای ممکن است رنگ چشم شما را تغییر داده و شما را خسته نشان دهد.

برخی از رنگ‌ها، کلاسیک محسوب می‌شوند و هرگز از مد نمی‌افتند، مانند قهوه‌ای، مشکی، خاکی، خاکستری و سرمه‌ای. این رنگ‌ها برای استفاده عالی هستند؛ اما باز هم رنگ پوست خود و احساسی که هنگام پوشیدن آن‌ها دارید را در نظر بگیرید.

به‌طور کلی، خوش‌تیپ به نظر رسیدن برای آقایان یک هنر است؛ هنری که بر شخصیت، علایق، سلیقه‌ها و ظاهر بدن تکیه دارد. شما می‌توانید بهترین لباس‌های متناسب با استایل خود را از لباس مردانه کروم خریداری کنید.

انتشار: 29 بهمن 1402 بروزرسانی: 29 بهمن 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4894

به "بدون کت و شلوار هم می توانیم خوش تیپ به نظر برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون کت و شلوار هم می توانیم خوش تیپ به نظر برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید