با سگ نگهبان سامسونگ آشنا شوید، عکس

به گزارش مجله پریها، ایسنا نوشت: ربات نو شرکت سامسونگ موسوم به بالی مانند یک سگ نگهبان در پی کاربر خود می رود و مانند یک دستیار صوتی شخصی سازی شده با او صحبت می نماید.

با سگ نگهبان سامسونگ آشنا شوید، عکس

شرکت سامسونگ در نمایشگاه فناوری CES 2024 از یک ربات دستیار صوتی شخصی سازی شده به نام بالی(Ballie) رونمایی نموده که طراحی تازهی دارد. این ربات به یک پروژکتور آنبرد مجهز شده و از قابلیت های هوش مصنوعی برخوردار است.

  • چین و روسیه در مقابل آمریکا/ تقابل جی-31 چین و سوخو-75 روسیه با اف-35 آمریکا!

به نقل از سی نت، هنگامی که سامسونگ در سال 2020 از بالی رونمایی کرد، این ربات به یک توپ بسکتبال شباهت داشت اما نسخه تازه آن شبیه به یک شخصیت از بازی ویدئویی اِمانگ آس(Among Us) است که رنگ های روشن و صفحه نمایش مربع شکل دارد.

نسخه تازه بالی که به دوربین های جلو و عقب مجهز شده، به عنوان یک همراه، وسیله تفریح و حتی سگ نگهبان قابل استفاده است. بالی می تواند در سراسر خانه در پی کاربر خود برود، در صورت صدا زدن به وسیله کاربر به سوی او بیاید و حتی می تواند به کاربر خود هنگام رسیدن به خانه سلام کند. این ربات با توانایی کنترل دستگاه های هوشمند مانند چراغ ها و ترموستات ها و بعلاوه پاسخ دادن به پرسش های کاربر، مانند یک دستیار صوتی الکسا(Alexa) عمل می نماید که روی چرخ در حال حرکت است.

پروژکتور آنبرد یکی از جالب ترین قابلیت های بالی به شمار می رود زیرا اولین پروژکتوری است که حالت و زاویه صورت افراد را به طور اتوماتیک تشخیص می دهد و زاویه نمایش بهتر را برای کاربر تنظیم می نماید.

  • خودتان را آماده کنید؛ باران الماس در راه است!

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 دی 1402 بروزرسانی: 20 دی 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4893

به "با سگ نگهبان سامسونگ آشنا شوید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سگ نگهبان سامسونگ آشنا شوید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید